12 augustus 2010

Vilten/Felting in the garden

Ik was vanmorgen nog aan het verkondigen op het scrapsite forum dat ik geen scrapinspiratie heb. Nou dat klopt wel omdat ik voor het SBM weer in een korte tijd veel werk heb gemaakt.... Maarrrr dat wil niet zeggen dat ik geen andere crea inspiratie heb :)))) Ik ben lekker de tuin ingedoken en ben een tas gaan vilten(m'n nek is verbrand!!!) Pfff als je nog geen basis kennis hebt is dat best wel even nadenken , maar ik heb gewoon geen geduld om tot begin september te wachten wanneer een workshops gaan beginnen. Met logisch nadenken kom je een eind. At this moment I've no scrapinspration left. I've been working for the Scrapbook magazine so I have to do something else. So I went felting in my garden (my neck is burnt!!) I still don't know the basics of felting ,I have to wait for my classes in september. But with some thinking... I can also make something nice. Het uitpluizen en uitleggen van de wol. En vraag me niet hoe ik de bloemen heb gemaakt, waarschijnlijk kan het makkelijker als ik nu gedaan heb... *LOL* En soppen maar!!! Het was wat meer werk als ik dacht , maar tis gelukt. De boel licht nu te drogen en morgen maar eens even naar de fournituren zaak om bijpassende garen, rits en band te halen. Dus nog even wachten op het eindresultaat ;) thanks for visiting!

7 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit ! ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een project zeg, voor een (zoals je zelf zegt) beginneling. ziet er heel mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een werk, je bent lekker op dreef met je tas,
    we zijn benieuwd naar het eindresultaat, maar tot nu toe is het al leuk

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf zeg, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! ik heb vorig jaar ook eens een viltcursus gedaan, ik vond het erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het al helemaal geweldig!!!! Ik begrijp niets van het filten, dus leuk om zo eens stap voor stap te zien!
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke hobby erbij zo Marleen!
    Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
    groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Che bei colori e che gran lavoro!
    Ciao, elena°*°

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails