23 mei 2009

Hoop gedaan deze week!

Behalve natuurlijk werken heb ik veel gedaan deze week ! Vandaag bij een middagworkshop bij Joan Geveart geweest. Werken met grungeboard en paper! Stempelen verven en verhitten. Helemaal leuk, bedankt Joan!
Verder gisteren bezig geweest om de bijkeuken om te toveren (voor de helft) als scrapkamer!!!
Yezzzzzzzzzzzzz wat ben ik blij! Heb nu gewoon ruimte over en ruimte over in de huiskamer. Nu hoef ik geen plaats meer te maken voor diner, lunch en ontbijt!! ;-)
Verder ben ik afgelopen donderdag naar m'n vriendin in Twenthe geweest. Haar merrie heeft een veulen gekregen. In tegenstelling tot vele andere veulens een super lief ding, dat graag gekrabt en gekroeld wil worden..... geniet!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie........schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke workshop!! Enne je kamer ziet er zo wel gaaf uit, ben benieuwd hoe het in het echt is, ik kom snel ff langs!

    Enne die foto's zijn liefffff!!! Niet scrapmateriaal!

    XOXO Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf joh al die foto's!!! Heerlijk je eigen scrapplek nu! En de workshop ziet er helemaal gezellig uit!
    De foto's met het veulen...Achhh zo lief, en zo leuk om te zien dat ze op veel foto's echt hetzelfde staan....
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die workshop zag er gezellig uit. Het resultaat vind ik erg mooi van kleur.

    Gave kamer. Fijn dat je je projecten kan laten liggen ipv van alles weer te moeten opruimen.

    De foto's van het veulen vind ik heel lief!! Daar zijn hele leuke paardenscraps mee te maken :-)

    groetjes hieronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een schatje dat veulen, , in de bijkeuken? niet te geloven zoals je 'm omgetoverd hebt.
    moet je 'm delen met de wasmachine en strijkplank?

    mooi resultaat van die workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kamer is geweldig gaaf geworden, heerlijk "echt" je eigen plekkie!

    De foto's van het veulen zijn echt zooooo mooi, wat een prachtig dier zeg!
    Dat word heerlijk scrappen voor jouw met die prachtige paardenfoto;'s in je nieuwe scrapkamer!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk veulen en wat een prachtige witte benen. Lekkere knuffelkont begrijp ik, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails