23 juli 2008

Travel Journal

Ik heb eindelijk m'n travel journal af van de meivakantie.
Ik had me al opgegeven bij de Creatie in Veghel voor een workshop Travel Journal maken.
Was daar ook even langs geweest en had spontane inspiratie gekregen!!
Heb dus nu al een Travel Journal gemaakt en straks op de workshop ga ik dan nog een Journal maken van m'n komende vakantie. Echt super om te maken!!
Klik op de foto voor een album.

Ik heb de voorpagina gemaakt met oa gesso. Heb m'n stempels er ook lekker ingedrukt. Distressinkt en glimmermist geven de finishing touch.

9 opmerkingen:

  1. WOW SUPER:)
    dit is echt een juweeltje!

    groetjes Anja
    Be smart, make art.
    janja'sblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel erg leuk! (vond de sudoku echt geweldig!)

    Heb zelf al een travel journal pakketje klaar liggen om mee te nemen op vakantie, zie hier weer erg veel inspiratie!

    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is werkelijk SUPER !!!! (zei zij met open mond)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie traveljournaling heb je gemaakt.
    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi travel journal. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen
    Wat is dit een super mooi album geworden !
    Gaaf met al die route kaarten erin verwerkt.
    En de voorkant met die foto...WOW !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wow, echt helemaal te gek!! prachtig...

    XX tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk travelalbum en ik heb weer wat ideetjes opgedaan......Keimooi.
    Groetjes van annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails