7 juni 2008

Cadeau / Present

Dit is een cadeau voor m'n schoonzus en haar man. Binnenkort 1 jaar getrouwd. Ik heb het ze gegeven dus nu kan ik het eindelijk op m'n blog zetten. De foto's heb ik digitaal bewerkt met verschillende filters. verder heb ik spullen van oa 7gypsies en grungeboard van Tim Holtz gebruikt. Ik was in ieder geval blij met het eindresultaat... en het bruidspaar was er ook blij mee ;)

Klik op de foto/click the photo

This is a present for my sister in law and her husband. They are married for 1 jear now. I've used material from 7gypsies and grungeboard from Tim Holtz . I've used photoshop for aging tje photo's.


Detail van het grungeboard: sponzen met distress inkt, dan glimmermist spuiten(gold) en vervolgens clear embossing.

1 opmerking:

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails