16 mei 2008

Diverse scraps.

De Black&White workshop werd gegeven door Noortje van het SID-team. Bijzonder gaaf om te maken met allemaal aparte elementjes er in.

ALBUM Met m'n forum heb ik ook weer een meeting gehad op 10 mei bij Het Scrapbook Atelier. Was weer heel leuk om alle digi-scrappers aan het werk te zien. We hebben een dubbele supricebox gemaakt en een harmonica boekje. Ik heb papier gebruikt van Fancy pants, About a boy. Lekker knallend jongens papier!!

Verder heb ik een nieuwe workshop ontwikkeld waar ik denk ik een online workshop van ga maken maar dat weet ik nog niet zeker. Moet nog even kijken. Hier vast een sneak peak. Je ziet ook wat figuurtjes die ik met SCAL heb gesneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Leuk dat je bent langs geweest!!
Hi,
Thanks for visiting!!

Groetjes, bye bye
Marleen

Related Posts with Thumbnails